Zakupy
Pomoc
Informacje
Staramy się, aby zwrot towaru przebiegał możliwie szybko i bez problemów. Zwrotu możesz najprościej dokonać poprzez:
- Dołączenie do paczki informacji z numerem zamówienia i numerem konta, na które przelejemy pieniądze.
- Solidne zapakowanie zwracanych produktów – kosmetyki prosimy o zabezpieczenie folią bąbelkową lub gazetami. Karton powinien być dokładnie zaklejony – paczki są często brutalnie traktowane przez przewoźników. Prosimy również o załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość(dowolny wzór, można pobrać z internetu) i paragonu (jeśli go Państwo nie mają, prosimy o oświadczenie o zagubieniu/zniszczeniu paragonu).
- Wysłanie paczki na adres: Krabb, Moszczanka 87g, 08-500 Ryki.
- Zwrotu można dokonać za pomocą https://szybkiezwroty.pl/pl/Krabb_pl . Gdy odbierzemy przesyłkę, sprawdzimy czy zawartość jest zgodna z warunkami zwrotu (opisane poniżej). Jeśli wszystko jest OK, przelejemy pieniądze na wskazane konto pomniejszając kwotę o koszty przesyłki.
Nasze warunki zwrotu obejmują trzy proste punkty:
- Produkty nie powinny być używane oraz powinny posiadać nieuszkodzone opakowanie.
- Zwrotu mogą Państwo dokonać nawet po kilku miesiącach – ważne jest, aby zwracany towar miał nadal minimum 1 rok przydatności do użycia (oferowane przez nas produkty mają zazwyczaj termin 2-5 lat przydatności).
- W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie prosimy o przesłanie na mail biuro@krabb.pl dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej karton zewnętrzny, etykietę, wypełnienie oraz produkty, które uległy uszkodzeniu, co umożliwi nam złożenie reklamacji do przewoźnika. Zalecamy, by zawsze sprawdzić paczkę przy kurierze i w razie potrzeby wypełnić w obecności kuriera tzw. protokół szkody.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@krabb.pl lub telefonicznie: 606 171 218. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo zwrócić produkty.