Reklamacje i zwroty

Staramy się, aby zwrot towaru przebiegał możliwie szybko i bez problemów. Zwrotu możesz najprościej dokonać poprzez:

  1. Przekazanie informacji o chęci zwrotu telefonicznie pod numerem 606 171 218 lub na adres biuro@krabb.pl. Będziemy potrzebowali także numeru konta, na które przelejemy pieniądze.
  2. Solidne zapakowanie zwracanych produktów – kosmetyki prosimy o zabezpieczenie folią bąbelkową lub gazetami. Karton powinien być dokładnie zaklejony – paczki są często brutalnie traktowane przez przewoźników. Prosimy również o załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na odległość(dowolny wzór, można pobrać z internetu) i paragonu (jeśli go Państwo nie mają, prosimy o oświadczenie o zagubieniu/zniszczeniu paragonu).
  3. Wysłanie paczki na adres: Krabb, Moszczanka 87g, 08-500 Ryki. Gdy tylko odbierzemy przesyłkę, jeszcze tego samego dnia sprawdzimy czy zawartość jest zgodna z warunkami zwrotu (opisane poniżej). Jeśli wszystko jest OK, przelejemy pieniądze na wskazane konto pomniejszając kwotę o koszty przesyłki.

Nasze warunki zwrotu obejmują trzy proste punkty:

  1. Produkty nie powinny być używane oraz powinny posiadać nieuszkodzone opakowanie.
  2. Zwrotu mogą Państwo dokonać nawet po kilku miesiącach – ważne jest, aby zwracany towar miał nadal minimum 1 rok przydatności do użycia (oferowane przez nas produkty mają zazwyczaj termin 2-5 lat przydatności).
  3. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie prosimy o przesłanie na mail biuro@krabb.pl dokumentacji zdjęciowej przedstawiającej karton zewnętrzny, etykietę, wypełnienie oraz produkty, które uległy uszkodzeniu, co umożliwi nam złożenie reklamacji do przewoźnika. Zalecamy, by zawsze sprawdzić paczkę przy kurierze i w razie potrzeby wypełnić w obecności kuriera tzw. protokół szkody. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@krabb.pl lub telefonicznie: 606 171 218. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo zwrócić produkty.